Thursday, January 26, 2012
reunion 1st day
mehhh see da pics yaw......tp upload yg terpilih sajer yer.....bcoz all pics ada 857items......boleh agak lah mcm mna sakan kami snap sana sini kan...fotogenik amat.....hak3.........
after 5 years
| here we are~ |
| admin...................... |
olssssssssssssssssssssssss...sgt happy meyh......alhamdulillah...setelah sebulan merancang..akhirnya...terlaksana lah REUNION klass ku.....on 22jan-24jan 2012.......after 5 years x jumpa mereka3 ini....akhirnya,everything awesome......sgt fantastic..even so SIMPLE......a million thanks to my beloved ayu n peros coz sgt komited as ADMIN which is HELP me to accomplish all the things.....syg u oll ketad3.....hahahaha.....mmg pada awal nya bnyk sgt halangan n dugaan.....akhirnya ada juga yg sudi hadir....seme yg hadir ada 15 org....alhamdulillah.....our reunion ni happen kt PORT DICKSON......kami duk kat homestay kak ani....not bad lah...4star......best3.....ni lah comel3 yg datang reunion nie.....lan(pipah husband tiada dlm gambor pasal tgh snap ea....hehehehehe
| will see yaw~ so....so.......so......jumpa next year ye...insyallah...klau ADMIN larat,kita ke LANGKAWI plak ea..................amin........ |
lov da gift
firstly.....SMILE besau3:)..........ni GIFT dr HIM utk my belated besday.........suka sgt....to HIM, THANKS VERY MUCH.......next year kasi present lain plak ea.....jgn mrh U.....
p/s:xsngka lah plak kn U ni romantik....so sweet....xkisah lah klau akak kedai tu pun yg tlong plih kn...its still sweet.......
Friday, January 20, 2012
bye2 USM
morning all.....hehehehe...pepagi dah rajin menaip kan....of course lah....pagi ni nak balik umah....exam dah abis....yahhhhhhhhooooooooooooooooo..MERDEKA3.......cehhhhh..pastu time result nak kuar mula lah ketar lutut kan....hahahahaha.....xpe..asalkan kita dah perform n do our BEST kan....actually hari ni nak balik phg dgn my classmate n schoolmate......xsbr3.......dah nampak umah pun skrg..then nmpk PORT DICKSON......best3.....rasa mcam satu saat pun ibarat sejam...lambat jer waktu tu nk brgerak...haishhhhh...sabar awin...SABAR....hahahaha...yg penting boleh bwak balik brg bnyk2...hehehehehe......n yg paling happy sgt3 sbb last night BERJAYA siapkan RP(rancangan perniagaan) yg bernila 5juta....ini bkan rekaan...betul3 u all....kaye mak cik kojap.....tp ape kan daya...duit org..hak3..dgn bantuan my beloved partner NAEMAH....everything PERFECT....AWESOME...even masing3 telan painkiller after that......hahahahahaha.......hopefully our RP tu brjaya di present oleh kak dayang n will be accept by org tu..amin....so all...kalau sape3 nak start up business or need RP,blh lah kita deal business ea...harga nnt kita negotiate ea..kah3........perasaan jap..padahal buat satu RP pun mcm nk lingkup(smpai HIM merajuk lah I asyk grang je....xpasal2 HIM pun kena mrh..sorry U,xsngaja tau.....)....hehehe.......ok lah all....nnt kita jumpa lg next time ea....I nak mandi n angkt barang...yabedabedu............................................nak balik umah.....yehhhhhaaaaaaaaaa!
Tuesday, January 17, 2012
thats my way.
firstly im really3 sorry pada awk....tu pun klau btul lah i yg wat salah tu...firstly as org yg sedarah daging dgn u mesti lah bla ur action mcm tu akan wat sy worried giler kn..its not about u only...but its about us..family...im sorry klau im not a good listener....n i will accept if u dont trust me anymore...its okey...ptg tadi ibu call n bgthu yg our uncle bising3 kt u pasal ape yg happen mlm tu...so bad....im sorry....mmg sy cite kt ibu....bcoz i dont know how to help u....n actually b4 ibu cll lg,our uncle dh tahu pasal bnda tu....but im still sorry if bnda tu mula dr mulut sy.....sy mmg mcm ni....seme bnda akn share dgn IBU..even ape yg sy mkn pun ibu akan tahu..so hal3 serious ni mmg ibu lah tmpt sy refer dulu kn....sbb sy bkn ada pengalaman pon bnda3 mcm tu....huhuhu.....n awk pun tahu mcm mna kn.....mmg jenis sy follow je RULES n DECISION my parents n big family buat..that me,n my way..im sorry klau awk x suka nk libat kn mereka dlm hal ni....but pda sy,org yg berhak ats hidup sy adalah mereka...n maybe im not deserve to listen n give advive anymore...bcoz sy blom pon lalui ape yg awk rasa skrg...n maybe one day bila sy dh lalui nya sy akn tahu ape yg awk rasa skrg..mulai hari ni,ibu dah x kasi lg sy ikut campur urusan awk...hurmmmm im sorry...but sy n fmly sentiasa free utk tolong awk....that all.....
cipta sejarah
hai all.....today pepagi lg I ada paper....my minor--->psikologi kesihatan...so 4 sure sihat lah kn...penat je blajor klau x apply...hehehehe...cehh konon....paper pg ni 3JAM wooooooo...boleh beku tau klau duk lelama dlm exam hall....but,today mmg miracle sgt...xpenah lah seumur hidup I exam dr kecik bawak ke remaja ni:) paper 3 jam org blh jwb dlm msa 15 minutes....even mcq(multiple choices question), soalan still bnyk..100 questions..boleh muntah klau bca pilihan jwpan....hak3.....just imagine k...15 minit - 30 minit pertama bermula nya exam dah hampir 2/4 candidate yg dah blah.....perghhhhh.....mesti u oll hairan kn...senang ke susah....pd I,x senang x susah...possibilities nk dpt A n B sgt lah ada harapan....pasal nye...klau dh ramai sgt A,msti graf naik kn..so silap3 blh tergelincir ke B...kenape senang..biar lah rahsia....kang xpasal3 sbb my blog ni...kena repeat exam smula kn...hnya org yg taking subject ni jer tau mengapakah....wink3....so mmg blh msuk book of records lah...hehehehe..
p/s:semoga dapat A lh hendaknyer yer...amin....................
Monday, January 16, 2012
nasib si cendol....
Subscribe to:
Posts (Atom)

