Tuesday, September 25, 2012

tenkiu~

hai ollsssssss..yg mana patut mengundi tu,dah laksanakan tngung jawab anda ke????sy dah..hehehe...tapi bukan nk story pasal undi mengundi or parti ke ape kan....tapi nak say a lot of tenkiu pd si dia...kerana sy telah pun dpt kiriman drpd beliau.....hehehehe...nak tau ape?wait ea....

kalau nak tahu sape pengirim nyer...tgok sign kt bwh tu ea..hihihi


jeng..jeng...jeng....sy dpt simcard larhhhhhhh..ingt kan ada surat cinta ke ape kan....rupanye lebih brmakna dr surat cinta...hehehehehe....tenkiu lg buat si dia.....b4 dis mmg dh pun ada digi buddyz...but free cuma 18 hours....but after dis,24hours - 365days free call n sms + free FACEBOOK....walllllllllllaaaaaaaaaahhhhhhhhh...owwwwwwseeeeeeeeeemmmmmmmmmm kan...hehehehe....so pd yg blom dptkn yg 24hours free punya simcard,sila lah berbuat demikian yer..sbb offer dia sekejap jer...hihi.....promosi plak...so, after dis,bz 24  jam lah kot..wink3~

Entah



assalamualaikum....morning olllssss........dah ready2 nak g kerja ke?btw,today punya class on 9-11 was CANCEL...yabedabedu......plus dgn kesejukan yg tiada penghujungnye akibat hujan dr semalam ke hari ni yg x henti3.....so 4 sure lah nak mandi pun malas kn..hihihi...dont worry ea....still mongi pasal x sempat pun nk menghasilkan peluh...ahaks........entry nampak happy je kan....(maunye x hepi...klass cancel....hari yg mnyejukkan.....)
TAPI entah lah..dalam kepala+hati+perut.....berselirat masalah......satu persatu mcm puzzle...bercantum2.....sometime its about heart feeling....sometime its toooooo burden for my head.....mmg betul hidup ni x cantik klau xde halangan n dugaan....tapi kdg2 rasa x tertanggung dek tubuh ni.....huhuhuhu...lagi menyakitkan bila kita x tahu nak kongsi dgn sape...mmmmm....kdg2 mmg ada je tempat luahan perasaan.....n mereka maybe blh jd pendengar yg setia....tp diorang x mampu ada di sisi kita bila kita perlukan mereka....kdg3 mereka ni jugak mendengar n mengkritik....kdg3 mereka mendengar n langsung xnak faham.....tp tolong dgr pun dh alhamdulillah kan....yg paling sentap...bila x nak dgr trus...huh!sampai hati  tau.....
entah lah....bila smpai satu tahap,rasa mcm give up sgt......hopeless....rasa dah xnak teruskan perjuangan ni semua....xkisah lah perjuangan dlm ape bntuk pun....dah rasa mcm nak duk diam3 n duduk dlm dunia sendiri....so i will no interrupt others life.....huhuhuhu...after my late garandmother, tears was the good friends for me....tears will make me calm...YES! i am supper dupper SENSITIVE person....even nampak strong enough kt luaran but.....u dont know mine yet....utk people around me,sorry for inconvenient.....hurmmmmm~





happy tuesday~

Friday, September 21, 2012

gumbira...

assalamualaikum.............jawab yer dulu...senang nye dalam hati bila sudah dapat dating...haha....senang lah walaupun masalah macam longgokan batu bata yg nak wat bangunan klcc tu...huh!takpe...never mind....letak sat problem kat tepi ea.....lets begin.......malam rabu lepas...si dia punya kapal anchor kat penang.....so di kesempatan itu,telah pun kami mengadakan satu pertemuan singkat....yeah!!!DATING ler....hehehehe......

melepaskan rindu setelah sekian lama x brjumpa...alamak!kes berat dah ni...kan???hak3.....as usual, our BFF yg baik hati telah pun membantu kami menjayakan pertemuan itu...al maklum lah..kita mana lah ada transport kt sini..so menyusahkan member2 je lah....huhu...okies.....dlm pertemuan yg singkat tu, kami telah pun mengisi perut yg bunyi krioookkkkk3 tuh...mcm2 benda lah makan.....million thanks utk si dia yg menghabiskan duit nyer...hehe...moga murah rezeki yer<3

after seme dh jadi mcm ikan buntal,dengan melengahkan masa...........kami pun bersepakat utk round island,dgn pemandu pelancong yg sgt berpengalaman....hihi.....bila dah pening main round2 island dgn roller coaster, so kami pun menyepahkan diri di tepian jejalanan di Queensbay bagi menikmati jagung..nasib x selalu menyebelahi apabila jagung tersebut sgt lah "superb" rasanya...huh...korang ganti balik Rm3 yer...isssssssssshhhhhhhhh...kempunan jap....huhu....okay.....memandangkan hari pun dah makin excited merangkak mahu menemui sang matahari....kami pun decide utk hntr si dia balik ke kapal,n then....kami pun di check inn kn smula di hostel usm......so majlis selesai....hahahahahahahahaha...

ehhhhhhhh...luper plak...balik dgn bekalan tau...si dia pun ada bekalan..utk kita pun ada bekalan....nak tau ape yg si dia bg???jap ea....upload gambor jap....






yeay....tenkiu mmha.....mongiiii sgt2 lah sy lepas ni......hehehehe...

with <3
samf


Monday, September 17, 2012

miss him~

today,11am, si dia kena bekerjaya nun jauh di sana....agak nye apalah yg si dia tgh skrg buat kan...okay ke x kt sana....huhu....bru bberapa jam x blh contact, hari2 ku dh mula rasa kosong..cewahhh....boring sesangat...at least klau ada si dia,blh lah jd tmn berdebat kan..huhu.....utk menghilang kan keboringan yg melanda,mula lah buat mcm3 bnda...tp smua x menjadi...at last,tido je lah....tu pun x senyenyak mana.....how come ea jd camgitu..aishhhhhh...5 hari tu lama sgt rasanye....xlarat nak menanggung rindu....huhu....seriously i miss him so much...cepat2 lah balik ye si dia...rindu sgt nehhhh...hehe....n plus org sorry ea for what happen yesterday......:(

with <3
SAMF..
p/s: I MISS u badly MMHA....

Muara Hati (Lirik) - Hafiz & Dato' Siti Nurhaliza



<3<3<3<3

d'Masiv - Natural



<3<3<3<3

Yana Samsudin & Shaheizy Sam - Beginilah Caranya [lirik].flv




<3<3<3<3