Tuesday, January 18, 2011

my beautifull life....

my life begin with them...my abah n ibu...love them from my bottom of my heart...
beside that...ni lah my sibling...ada 7 org if include laa taww...
cuma 2 kuntum bunga...5 si kumbang yg ensem3 lah kot...huhuhuhu....
misshh them much lorhhhh....
wlaupun slalu bperang....but very closed....
mkn spnggan...tdo sbantal...mandi je x stu shower...
they always beside me....owh luper....im da oldest one...
kcil molek kn....yg lain tnggi mlayut...ishhh xaci...
now kt umah cma tnggal yg kcik3...bcoz yg tua3 dh msuk asrama..
so my mom n dad sgt lah lega...hahahaha..
xdgr lg peperangan n pekikan kmi...
but i knoe...they all gler rndu kt kami...huhuhu...
ok lah...smpai cni jer...juz nk introduce my drh dging ja...lov u all..

No comments:

Post a Comment